Alaska PD
Call of the Wild
Jaime Ramos from Virginia becomes Kodiak PD's only female police officer, and soon has her first encounter with the infamous Kodiak bear; Fairbanks officer Gerrit Butler, a former MMA professional, encounters a suspect who also knows martial arts.
Wild Wild West
In Kotzebue, Sgt. Norman Hughes gets more than he bargained for on a domestic violence call; officer Robert Odom faces the dangers of working alone; in Fairbanks, a pizza van is carjacked, and the suspect is armed and loose in the city.
In Fairbanks, a wanted fugitive flees into the woods and the police's only lead is frozen footprints in the snow; when a killer bear becomes loose in Kodiak, officers must hunt it down before it strikes again.
Officer Chris Cook questions his future in remote Kotzebue; officer Stephanie Jones has to battle her own soft-hearted nature to succeed as a rookie; officer Christopher Zenyuch is eager to prove himself in Fairbanks.