Steven Seagal: Lawman
An expert martial artist with a 7th-degree black belt in aikido, Steven Seagal ranks among the film industry’s greatest action stars. But he isn’t just an action hero in the movies. Ride shotgun as A&E chronicles Seagal’s extraordinary real life in law enforcement, and his personal ventures off-duty, in Steven Seagal: Lawman.