Bail Jumpers
True Crime, Speed and Secret Societies
Fugitives in North Carolina, Minneapolis and Tennessee reflect on Secret Societies, true crime, and the need for speed.
In Tennessee, Tony and Harvey chase down Randy, who has multiple baby mamas; in North Carolina, John and Kay apprehend Brittany, who wants to work with babies someday; in Minnesota, Reggie and Garrett bring in Kenny, who's wanted on a gun charge.
Tony and Harvey haul in Shivontae, a single mom who used to be a cheerleader; in Ohio, Judy and Jaden bring in Manuel, who believes God sends him visions; in North Carolina, John and Kay arrest Hardy.
In North Carolina, John and Kay apprehend Richard, who has nine kids and angry baby mamas; in Minnesota, Reggie and Garrett fail to make an arrest; in Memphis, Tony and Harvey bring in Valeria, a podcaster who loves giving unsolicited advice.