Feisworld
Feisworld docuseries is an intimate look into the lives of a diverse group of incredible people through conversations with Fei Wu. Whether it's having the bravery to go it alone as a minority in a new culture, the motivation to create a new work style and help others find their voice, or the compassion to tackle delicate social challenges. Anything is possible but nothing is guaranteed.
Social Service
Nothing is impossible forever. Mick talks about his new project to help the hearing impaired experience music.
Crossing Borders
Bisila's name was made fun of every school year while growing up, but it's now the name of her international brand. Sarah is a comedian who is inspired by her two sisters with disabilities.
Barry and Cosmo talk about their approach to help artists of any age sustain and thrive in their careers. Chris teaches us how hostage negotiation can help you in everyday life.
Seth Godin believes in emotional labor, and voluntarily show up in places where the work is emotionally hard. Dorie Clark explains why we should embrace our diversity and differences.
Andrew, Kevin and Gasya Athertons are a family and acrobats performing in Cirque du Soleil. Two of them now in their 40s and raising three young children, how do they balance family and circus life?