Women Walk the Line
Yuan Ge (Chen Du Ling) and Gu Qiao (Xu Lu), lifelong best friends with contrasting personalities, navigate life's challenges after graduating from university in Shanghai. Gu Qiao returns to her hometown, marries, but her marriage fails despite her sacrifices. Meanwhile, Yuan Ge focuses on her business career in Shanghai, becoming a successful businesswoman at the cost of her health. Nearly a decade later, Gu Qiao decides to restart her career in Shanghai with Yuan Ge's support. Together, they are determined to make their thirties a transformative decade of personal growth and professional success. This is a 2022 Chinese drama series directed by Shen Yang.