Supervisor Husband
In contemporary China, Sheng Xia (Ke Ying) is a 21-year-old actress who has never been in a relationship and dreams of landing a starring role in a movie or TV series. But as she is always overlooked for major roles, she makes ends meet by working as a “kiss guide” – a staff member who gets leading actors into the right position for kiss scenes. But one day, her life is turned upside down when a strange man hands her a book filled with comic book pages...and then vanishes. When she later looks at these pages, she is somehow sucked into them – and enters a “comic book universe.” Here, she becomes a noblewoman in Imperial China, and is told that her kiss can cure “all of the poisons in the world.” She is also told that she can return to her normal life if she can accrue enough points. But it soon turns out that in the comic book world, she must cross paths with the devilishly handsome, but cold-hearted villain Shen Shi Yi (Li Ge Yang). She soon discovers that this world is full of plotting, conniving characters who all want to seize power and take over the (fictional) world. Could this strange “comic book universe” set her on a path to romance? And will she ever return to her “normal” world? “Supervisor Husband” is a 2023 Chinese drama series that was directed by Hu Xing.