Fight for You
When Da Hei (Andy Ko) finds himself struggling to cover medical expenses, he reluctantly joins the mysterious "Anything's Possible Agency," an organization that takes on various jobs ranging from the simply strange (like finding lost pets) to the morally ambiguous (like stabbing people). There, he meets Xiao Bai (Nelson Ji), and the two end up becoming roommates. However, unbeknownst to Da Hei, Xiao Bai is actually an undercover operative sent by an intelligence agency to dismantle the organization. As Da Hei and Xiao Bao complete more and more missions together, they begin to develop a bond that blurs the lines between their personal and professional engagements – but the strength of their connection is about to be tested when Xiao Bai’s true identity and mission come to light.