Something is Not Right
Bau (Choi Min Ho) and Hoon (Jeong Je Hyeon) have been friends since they were kids – but Bau has harbored unrequited feelings for Hoon for years. Eventually, Bau tries to cut off his entire relationship with Hoon, much to Hoon's confusion, who tries to act as if nothing has changed. In a last-ditch attempt to get over his feelings, Bau takes his friend's advice and asks Hoon to date for a single week, which Hoon accepts. However, as Bau attempts to sort out his complicated emotions, Hoon becomes concerned that Bau is being stalked by Ha Min (Ji Min Seo), and resolves to use their temporary relationship to chase Ha Min away. Will Bau manage to put his yearslong crush to bed by the end of the week, or might he and Hoon get together for real? This drama is a spinoff adaptation of the webtoon "Who Can Define Popularity" by Takbon.