4-Week Lovers
When handsome, intelligent freshman Jeong Do Jun starts college, he's confident that he'll have a smooth, uneventful experience... until he finds out that his new roommate is former classmate Song Jae Hee, who confessed to Do Jun in high school, only for Do Jun to ignore him and act like it never happened. Jae Hee claims he's over it, but the tense interactions between Do Jun and Jae Hee indicate otherwise. However, after an accident results in Jae Hee fracturing his wrist and Do Jun at fault, Jae Hee requests compensation – in the form of a four-week-long relationship! Will this start a real relationship between Do Jun and Jae Hee? This animated series was adapted from the webtoon of the same name by Maroron.