Fighting! Girl
Qu Mo (Li Mi Er) is a passionate fashion designer whose dreams are shattered when her business partner abandons their company, causing its collapse. Simultaneously, her relationship falls apart, leaving her devastated. Her life takes an unexpected turn when she meets Gao Zi Yi (Wang Bo Wen), the heir to the powerful Fugao Group, who dreams of becoming a pastry chef instead of taking over the family business. Despite family pressures, they form a supportive bond, helping each other pursue their unconventional aspirations. Together, they navigate the challenges of following their hearts against traditional expectations. "Fighting! Girl" is a 2022 Chinese drama series that was directed by Lin Sui Ging.