Spicy Girl
Su Xiao, known for her intimidating "spicy" personality, struggles to break free from villain roles in acting despite her hard-work. When award-winning actor and investor Xiao Jian catches her in a compromising but innocent situation with a third-rate director, he opportunistically photographs the scene. To avoid a potential scandal, Su Xiao reluctantly signs a contract with Xiao Jian, agreeing to comply with his demands. As they navigate this unusual arrangement, their relationship begins to evolve in unexpected ways. Will their unconventional agreement lead to professional redemption or something more? This is a 2020 Chinese animated series directed by Uda Takenosuke.