Finding Magic Mike
A Confident Man
Ten "Mikes" take their shirts off for an unlikely crowd and prepare for a rooftop pool party.
A sexy suit dance and a focus group with Whitney Cummings separates the men from the boys.
The Mikes partner with dancers for a 1950's drive-in performance meant to highlight their charisma.
The Mikes showcase their special talents for a cinematic performance in the desert.