Fire Country
Bode Donovan and other inmates are partnered with elite firefighters to extinguish huge wildfires.
Bode, a young convict seeking redemption and a shortened prison sentence, joins a prison release firefighting program.
The Fresh Prince of Edgewater
After Bode requests to be transferred to a different city, his future in Edgewater hangs in the balance; the crew join forces to protect the town from a treacherous storm.
When the crew responds to a call in a remote forest, they come under fire by an outlaw protecting illegal marijuana crops.
The crew engages in a search and rescue mission after a building collapses and Division Chief Sharon is forced to make a gut-wrenching decision.
A fire gets complicated for the crew when a panicked horse refuses to evacuate a burning barn.
After a hiker falls from a cliff, Bode and Jake put aside their differences to make a daring rescue.