Fire in the Hole
Failure Is Not an Option
Matt must detonate a meth lab motor home filled with toxic chemicals; the team flies to Puerto Rico to explode a bomb from World War II.
Matt must move and detonate old, unstable dynamite; a house implosion requires water bombs and a large amount of explosives.