Flight Of The Conchords
Bret's commitment to his new day job forces Jemaine to search for his replacement.
Bret's girlfriend threatens the Conchords' fragile chemistry and the devotion of their only fan.
Jemaine reconnects with the girl who dumped both him and Bret; Murray finds investment opportunities in the stars.