Flip or Flop Follow Up
Expensive Lessons
Tarek and Christina discuss expensive lessons they have learned; a partner flip spirals; a lead paint issue.
Huge turning points; Tarek and Christina's first pricey flip; a disagreement almost destroys their partnership; a radical re-design.
Tarek and Christina discuss their partnership with Pete, and meet the new owners of one of their flips; a flip with mold damage.
Hugely risky flips; a flip Tarek and Christina bet their entire life savings on; a mid-century modern flip; a huge gamble.