The Flip Off
America's most famous flipping exes Tarek El Moussa and Christina Haack reunite in a head-to-head competition to determine who's the ultimate flipper!
The Breakup
To kick off the competition, Tarek, Heather and Christina have one week to find a flip and battle it out over the kitchen.
Tarek and Heather compete against his ex Christina to find out who can out-flip the other in a main suite battle!
Making a Deal With the Ex
Tarek and Heather compete against his ex Christina to find out who can out-flip the other in the living room! Unexpected issues force Tarek and Heather to try and strike a deal with Christina, but she always has a trick up her sleeve.
Tarek and Heather compete against his ex Christina to find out who can design the best guest bedroom and bathroom!
Tarek and Heather compete against his ex, Christina, in the remaining spaces; both teams try to curb the spending and make smart design choices.
It's time for the final tally as both teams race to finish their exteriors; flipping star Jeff Lewis judges the final battle before the houses hit the market; as the offers pour in, the team with the highest return will become "The Flip Off" winner.