Triple Digit Flip
Animal House vs. Madison Madhouse
Jamil and team have two houses but can only flip one; the first cringe-worthy home contains the stench of animals and rooms filled with junk; the second house has some structural issues outside, but the team can't even get inside to check it out.
Jamil and Pace hunt for a fix and flip in two very different neighborhoods with one thing in common: road noise; they're hoping Rahima's over-the-top outdoor oasis will distract the buyers from the unpleasant sounds.
Jamil and the team look at two radically different homes before settling on the house that's in a hot Phoenix neighborhood; when Rahima shocks Jamil with a big renovation budget, he becomes concerned their profit might not hit their six-figure goal.
Jamil mistakenly buys a challenging house to flip, leading the team into a steep uphill battle to make their usual profit; exploring whether the flip will be fruitful or whether Jamil will be left feeling sour about his mistake.
For Jamil and his team it's time to choose between two houses that couldn't be more different.
The team has three drastically different flipping opportunities: the first is a starter home in need of an addition, the second is a home that will require major hazmat duty, and the third is an old suburban house desperately in need of a facelift.