Backed by the Bros
Drew and Jonathan Scott relinquish control of renovations to advise entrepreneurs and developers.
Jonathan and Drew must choose between a rookie investor and a widow, all while helping an investor.
Jonathan and Drew help a newbie investor sell her late husband's commercial space.
Jonathan and Drew continue to help a family business on the brink of financial ruin.