Farmhouse Fixer: Camp Revamp
Restoration expert Jonathan Knight will put everything on the line to make a lifelong dream renovation project dream come true in the form of an abandoned 12-acre campground situated on a rural lakefront.
Jon is hit with a gut wrenching decision to either repair or tear down a damaged cabin; Jon's mom and sister help transform a mouse infested nightmare into a romantic couple's cabin, and the ultimate glam up includes a shower built for two.
Jonathan is just weeks away from opening day and races to be ready for campers by the deadline; also, Jon and his husband reno a 1930s house they'll stay in themselves, looking to keep the vintage charm and create a space for the whole family.