24 Hour Flip
New Jersey home flippers Jon and Michelle have 24 hours to renovate, stage and list a house.
Flips Ahoy in South Amboy
Jon and Michelle set out to transform an outdated single family home into a sleek, modern retreat.
Jon and Michelle take on a very unique renovation -- a multifamily home in Hasbrouck Heights.
Michelle and Jon tackle a new challenge in the small lakeside community of West Milford.
Michelle and Jon take on a two-story home in desperate need of a top to bottom overhaul.
Jon and Michelle have 24 hours to transform a house filled with garbage into a sleek, modern home.