Flipping 101 With Tarek El Moussa
Tarek El Moussa mentors first-time flippers, helping them steer costly errors as they race to get a renovated property on the market.
A couple are tired of mediocre profits and ask Tarek to help with their next flip in Anaheim, Calif.
Tarek works to get a couple with no plan and no contractor on the same page in Rancho Cucamonga, CA.