Flip to a Million
Finding a Palace in Dallas
Flippers Dani and Jon overcome a giant problem at their first flip and search for their second home, and EJ and Jason buy their first house.
EJ and Jason look to upgrade their home to sell for well over a million dollars while Dani and Jon push to sell their house the fastest.