Four Seasons
On Cornwall's coast lies Endellion, the estate of the Combe family, headed by Alex and his sons: financier Stephen and laid-back Charles; life there is upended when Julia, Stephen's ex-wife, returns to solve the mystery of her daughter's suicide.