Friends With Better Lives
Trying to be more adventurous, Will "sexts" with his new date; Kate catches Jules and Andi wedding-planning without her.
Lowell accompanies Will and Bobby on a night of debauchery; Kate thinks Jules gets special treatment because she is attractive.