Saved by the Bell
When California governor Zack Morris gets into hot water for closing too many underfunded high schools, he proposes they send the affected students to the most well-funded schools in the state – including Bayside High.
Summer Love
Zack's summer romance with an older woman comes to a halt when she discovers he lied to her.
Love Letters
Zack promises to help Screech get a date with Lisa if Screech will do Zack's term paper.
Zack tries to cash in on a stock-market investment to get money to replace his father's video recorder.
A student opposed to killing animals for experiments releases all the science class frogs.