Fukuyadou Honpo - Kyoto Love Story
Exploring the careers, love lives and dreams of three sisters who work at a 450-year-old sweet shop.
Kyoto Love Story
Arare's mother orders her to marry her sister's fiance, Kenji, and take over the family's sweet shop; Arare refuses to do as her mother says and runs away from home.
Hinoyama visits Arare's workplace to tell her that he will marry her sister without dating; Hina receives a proposal from her first love, kabuki actor Shojuro.
Arare is shocked to hear that Kenji loved her; unsure of his thoughts, Arare visits Fukuyadou, and she ends up venting her anger at Hina.
Arare asks Kenji about his true feelings; when Komako is hospitalized, the family must temporarily close down Fukuyadou Honpo; Arare visits her mother in the hospital but ends up in a fight about taking over the business.
Arare begins training as the successor but has trouble dressing in a kimono and cooking; Kenji asks Hina to make a staff cookbook for Arare; Komako decides to test Iori's tea skills.
Arare is depressed because Kenji scolds her; Hina gives Hinoyama the handkerchief she received from Shijaku, but he rejects it; Iori asks Hana on a date.