FutureWeapons
The THAAD missile; body armor aptly named Dragon Skin; Boot Banger IED disrupter; M32 multiple grenade launcher.
The newest long-range ground-attack missile; a revolutionary wall-breaching device; the superstealthy F-22 Raptor.
The USS Texas attack-submarine; the B-2 stealth bomber; Barrett's .416 long-range sniper round; the Krakatau anti-ship sabotage device.