Galilei Donna
Hozuki Ferrari is pursued by unknown individuals at the same time that her two older sisters, Kazuki and Hazuki, are attacked by strangers.
Messier
The Ferrari family's relief is short-lived as the police suddenly draw their weapons and escort the family off to a holding cell.
With neither food nor clothing aboard the Galileo, Kazuki is upset, and everyone's mood hits a low.
Hozuki and Kazuki sneak into a hospital with Anna to get medicine for Hazuki; there, they run into Cicinho and Roberto, who had shot each other down from the sky.