Gâtées pourries
Kim, Fred and Justine are three friends in their mid-thirties who, although privileged in life, are dissatisfied with where they are.
Kim is in charge of a big launch. Fred wants to convince a therapist to take him on as a client. Justine misreads the codes of love.
For a contract, Kim invites her friends on a hike. Fred takes up a challenge set by his therapist. Justine has to accept her mild handicap.
The trio learns of the death of a former day camp colleague. They go to the funeral, each with a hidden agenda.
Fred has hired a private chef, but the trio's difficulty in dealing with each other's insecurities turns the evening into a nightmare.
Fred, chosen for an advertising campaign, is outraged by the use of his image. Kim hides her appointment for cosmetic surgery.