Gecko's Garage Classics
Welcome to 'Gecko's Garage Classics,' where every day is an adventure in the world of vehicles and friendship! Join Gecko, the friendly gecko with a knack for fixing things, and his team of trusty, sometimes clumsy mechanicals, as they service their vehicle friends in town! In this series, Gecko will teach you about vehicles, and also numbers, colors, shapes, and so much more!