Genius
Charlie Boyle, a 14-year-old physics genius and hockey lover, enrolls in college but ultimately feels like a complete outsider until he meets a girl his own age. In order to become her friend, Charlie reinvents himself by enrolling in the local junior high and taking on the bad boy image of “Chaz Anthony.” At first, he is able to juggle his double life, but it's not too long before both worlds collide and he must combine his love for physics and hockey to save the day and win back his friends.