Go! Go! Loser Ranger!
A foot soldier faces obstacles and challenges as he sets out to take down the Dragon Keepers.
We Are Justice! The Dragon Keepers!
Fighter D is intent on beating the Ranger Force for real after the Sunday Showdown between the monsters and the Dragon Keepers is revealed to be a facade.
Go! Fighter D!
Fighter D reunites with Yumeko Suzukiri, who approaches him with an unexpected proposal.
Hibiki figures out Fighter D's real identity through his conversation with Yumeko; Fighter D agrees to infiltrate the Red Garrison to steal the Divine Artifact with Yumeko and finds himself in a tough spot.
Fighter D infiltrates the White Dragon's Nest in disguise, but things do not go according to plan when he meets Sesera, Hibiki's older sister and the other Rangers; he also discovers that someone unexpected is living in hiding.