Golf's Greatest Holes
Golf’s Greatest Holes takes viewers on a dream journey to see and experience the courses that they have always wanted to play. Starring former Ryder Cup captain Paul McGinley, and Chris Hollins, this series is set on the island of Ireland.
The first stop in our series is Castro Marim, in the East of the Algarve. This beautiful course is played by Paul and Chris on their tour of the Southern part of Portugal.
Episode 2 starts at Salgados in the Algarve, where Chris plays the 7th hole, a par 4. Chris enjoys a wonderful afternoon in the sunshine as he takes on the palm-lined course.
The episode kicks off at Vale do Lobo, one of the most famous courses in Portugal. Chris and Paul play the 16th hole at the Royal course at Vale do Lobo.
Paul and Chris start off Episode 4 at Quinta do Lago Laranjal in the Algarve, the newest of the three courses at Quinta do Lago. The duo play the 18th hole.
Episode 5 starts near Lisbon, at Penha Longa, in the beautiful Cascais area. This hilltop course offers Paul and Chris, a chance to play the sixth hole, a dogleg par 4.
Episode 6 starts off in Aroeira, a course that Paul knows very well from playing the Portuguese Open. At this course near Lisbon, Paul and Chris play the 14th hole.