Gormiti Nature Unleashed
The Sulfur Stone
Mr and Mrs Tripp go out of town and put the boys in charge of the house; Toby's laid-back approach stresses Nick out.
Lucas Goes Green
Lucas casts a spell on Lavion which has the side effect of turning Lucas into his Gorm form on Earth.
Events in Gorm cause a tidal wave in Venture Falls; Toby and Jessica face off in a judo competition that begins to affect their friendship.