Grace
DS Roy Grace suspects the death of a former schoolteacher may not be what it first appears.
With two seemingly unconnected deaths on their hands, Grace finds himself tested to the limit when it becomes apparent both incidents may be the work of a serial killer.
A sinister inquiry into skeletal remains found in a forgotten Brighton storm drain takes Grace down a labyrinthine trail through the past.
When a body is dredged up from the sea, it sets in motion a disturbing investigation which forces Grace to ask himself how far will might go to save the ones they love.
A chilling event at the Royal Edward Hotel on the night of ACC Vosper's leaving party forces Grace into a difficult position.