Karen Pirie
When a historic murder case in St Andrews becomes the subject of a provocative true crime podcast, fearless detective Karen Pirie is tasked with heading up the cold case review.
Karen uncovers a shocking secret about the events of that night. But when a potential new suspect emerges, Karen is forced to face her toughest decision yet.