The Suspect
A brilliant clinical psychologist is brought in by detectives to assist in a death that could be a suicide, but also could be a murder; questions begin to be asked about whether he perhaps has something to hide.
Joe embarks on his own investigation, while the police continue theirs; as Joe digs deeper, he unearths details which lead him uncomfortably close to home.
Joe has finally uncovered the truth at the heart of the mystery, but now his loved ones are in danger; only his skills as a psychologist can save them.