Grill It! With Bobby Flay
Bobby uses curry flavors to bring grilled food to life in this episode, with lamb Tandoori and skewers on the menu and Bobby experiments with mango flavors.
Bobby creates an Asian marinade that can be used two ways; grilled bananas; Mexican shrimp enchiladas.
Pork steaks with homemade barbecue sauce; Texas style Yukon gold potato frites; grilled chayote; Bartlett pear crisps with cinnamon tortilla chips.
Chimichurri burgers; chipotle glazed grilled yellow plantains; green chile burger; crunchy avocado salad.