Gu Family Book
The guardian of Mt. Jiri travels the human world; a man is wrongly executed for treason and his daughter, Seo Hwa, is sold into prostitution.
Moo Sol adopts Kang Chi, raising him into a lovable troublemaker; So Jung has some unusual relationship advice for Yeo Wool.
When Kwan Woong cannot get a room at the Hundred Year Inn, he resorts to violence, prompting Kang Chi to return and do battle with him.