Hakuoki
The Seeds of Discord
Chizuru starts to work her way into the Shinsengumi's society, motivated by the desire to be useful and her concern over the injured Sannan.
Under orders from Sannan Keisuke, Chizuru races to deliver a message to Hijikata and his men; Kondo's squad charges into Ikedaya where Imperial Loyalists, including ronin from Choshu, are holding a meeting.
Itou Kashitarou allies with the corps as an advisor, but not all the soldiers are happy with his presence; the Shinsengumi plan to move to a larger headquarters; Sannan continues research on a potion, but with dangerously detrimental side effects.