Hamsters of Hamsterdale
Hamster Mansion/Operation Treehouse
The hamsters think Harry is being held captive in his tree house; Clover gets a taste of luxury in Bernie's doll house.
Popcorn loses his crown in Keesha's aquarium; the hamsters go to a local pageant and Clover has to unexpectedly compete.
The hamsters save their favorite play place. A mama bird thinks Lil Pal is her lost chick.