Happy Ending Romance
Cha Jung Woo (Karam), a promising writer, finds his career derailed after speaking out against corruption in the literary world. Kim Jung Hyun (Leo), a prominent literary star, supports Jung Woo and becomes wary when successful publisher Han Tae Young (Ha Jong Woo) offers Jung Woo a publishing opportunity. Jung Hyun, suspicious of Tae Young's intentions, tries to protect Jung Woo from the ambitious publisher's advances. Despite Jung Hyun's efforts, Jung Woo is drawn to Tae Young's charm, creating tension between the writer he admires and the publisher who promises success. Caught between loyalty and ambition, Jung Woo must navigate the complex dynamics of the literary world and decide whose path he will follow. This is a 2022 South Korean romance drama exploring professional relationships and personal choices.