Happy's Place
When Bobbie inherits her father's tavern she's shocked to learn that she also has a new partner in the half-sister she never knew existed.
Tapped Out
When Isabella starts trying to make changes, Bobbie worries that this new partnership may not work; Happy's lawyer fumbles Bobbie's plan.
Bobbie asks Isabella to move in, but when Isabella sees that Bobbie likes to address conflict head on, she decides it isn't the best idea.
Emmett devises a clever ruse to give Bobbie a much-needed day off fishing; Isabella dives into the world of bartending with Gabby.
After Gabby's latest heartbreak, Bobbie and Isabella throw a Ladies' Night at the tavern, but things don't go as planned.
Bobbie takes Isabella to Happy's house in search of a connection to their late father; Gabby searches Happy's penny collection for a rarity.