Head High
Southdown High School make it into the elite Auckland 1A rugby tournament, but their rivals, wealthy Saint Isaac's College, start to play dirty.
Renee tries to keep Mana from falling apart, Riley learns Aria's deepest secret and Vince battles to keep his team in the tournament.
An unexpected visitor throws the O'Kane whanau into turmoil and forces Renee to face her past. Tai is tempted to go to the dark side and Aria confides in the wrong person.
Renee and Gabrielle play tug of war over Aria while Vince walks into temptation while away from home. Mana gets an exciting offer and Saint Isaac's College is rocked by a scandal.
As both teams compete in the 1A semi-finals, Mana has devastating news for Renee and Vince. Tai's best friend becomes a target for Saint Isaac's thugs.
It's the grand final of the 1A rugby competition. Renee struggles to keep the whanau together, and Vince struggles to keep his team united.