Healer Girl
There are three apprentice healers working at the Karasuma Voice Treatment Center; Kana Fujii, an energetic girl who sets the tone, the strong-willed lady Reimi Itsushiro, and Hibiki Morishima who is caring but firm.
First-year high school students Kana, Reimi, and Hibiki are apprentices at the Karasuma Phoniatric Clinic.
The Karasuma Girls help out at the Honosaka Clinic where they see a surprisingly hard-working side of Sonia.