Teppen-!!!!!!!!!!!!!!! Laughing 'til you Cry
The Chicken Chapter
The three female high school student members of the manzai trio Young Wai-Wai have beaten the local qualifiers and are one step closer to participating in the main Teppen Grand Prix comedy competition.
The girls of Takako-so try to figure out how to take care of household chores themselves.