Heathers
Veronica Sawyer, a seemingly normal teenager braving the politics of high school, struggles to make sense of her path in life & her connection to her "best friends", the Heathers. Along the way, she meets a mysterious transfer student.
Veronica, fed up with JD, goes on a double date with Heather Duke and two handsome football players. The school musical auditions commence and Heather Chandler is met with unexpected competition.
Heather Chandler tries to double down on her suicide campaign only to have her brand tarnished, while Betty Finn has some suspicions that link Veronica to an unsolved murder.
The world through JD's eyes. Betty and JD are interrogated by the police. JD is hounded with anonymous text messages tying him to his crimes.
Veronica schools JD on how to be a proper boyfriend. Heather Duke and Heather Chandler spar over control of the hearts and minds of the Westerburg student body.