Hellcats
A World Full of Strangers
Marti, a law student, tries out for the university's legendary cheer squad in hopes of landing a scholarship that will allow her to stay in school.
I Say a Little Prayer
Marti is shocked to find Wanda in the audience at qualifiers; Savannah's sister, and captain of a rival team, falls and is seriously injured; Dan grows interested in Savannah.
The Hellcats team accompanies Savannah on her first date with Dan; Marti tries to impress her law professor in hopes of joining his legal team; Alice turns to pills; Vanessa decides to come clean with Derrick.
Lewis asks Marti out on a date; Alice makes an agreement; Savannah asks Dan to dinner at her mother's house.
The Hellcats and the girls volleyball team compete in a game of flag football; Marti skips the game to attend a conference with Julian; Savannah and Alice find themselves at odds once again.