Heo's Diner
Heo Gyun (Xiumin), the first food writer of the Joseon Dynasty, is passionate about his craft and has a keen eye for aesthetics. However, everything goes sideways when his friends are accused of treason, and he attempts to escape with them... only to end up dropped into Korea 400 years in the future! As Heo Gyun tries to find his place in the modern world, he meets Eun Sil (Chu So Jung), the daughter of a restaurant owner, and discovers a passion for cooking. He decides to open up a restaurant, blending traditional Joseon flavors with contemporary cuisine while also trying to find out how he slipped into the modern world. Heo Gyun and Eun Sil grow ever closer, but the truth of his origins looms over him, making it even more difficult for him to choose his future path. This drama was adapted from the webtoon of the same name by Jeon Seon Young.